Bussiness intelligence and analytics for FMCG segment and retailers
POSLOVNA INTELIGENCIJA ZA
FMCG I MALOPRODAJU

Sposobnost donošenja dobrih poslovnih odluka uz pomoć analitike je ključno za unapređenje poslovanja u industriji maloprodaje i robe široke potrošnje.

POGLEDAJTE Demo

PREUZMITE KONTROLU NAD VAŠIM LANCEM SNABDEVANJA

Poslovna inteligencija i analitika za kompanije u maloprodaji i industiji robe široke potrošnje.

Donosite dobre poslovne odluke uz pravovremene, tačne i detaljne informacije

Cenovni pritisci, oštra konkurencija, promenljivi zahtevi potrošača i strogi zakonski propisi su ključni faktori koji utiču na ukupne poslovne rezultate kompanija koje posluju u industriji maloprodaje i robe široke potrošnje. Kompanije koje se uspešno bore na tržištu su svesne činjenice da je neophodno objediniti celokupan lanac snabdevanja i stalno pratiti promenljive navike potrošača. Ogromna količina podataka koja se generiše u ovim kompanijama stvara potrebu za njihovom konstantnom analizom, kao jedinim rešenjem ne samo da ostanete u „igri“ već i da budete konkurentni na tržištu.

Za više informacija pogledati: 

Modeli podrške

Možete početi sa onim što vam je danas potrebno za poslovanje, a kasnije nadograditi vaše BI poslovno rešenje u skladu sa vašim prioritetima, potrebama i budžetom.

Menadžment i finansije

  • Lista rezultata – Balanced Scorecard
  • Budžetiranje i performanse
  • Konsolidacija i izveštavanje
  • Izveštaj o tokovima gotovine, Bilans uspeha

Analiza prodaje i kupaca

  • Analiza prihoda i marži 
  • Analiza prodaje putem različitih kanala
  • Budžetiranje, planiranje, prognoziranje i praćanje
  • Prodajni ugovori i prodajni podsticaji

Marketing i upravljanje brednom

  • Analiza kupaca 
  • Analiza promotivnih kampanja
  • Analiza društvenih mreža
  • Analiza potrošačke korpe
  • Vrednost robne marke

Upravljanje nabavkom

  • Planiranje asortimana
  • Efikasnost nabavke
  • Analiza dobavljača
  • Upravljanje cenama i prihodima
  • Analiza kategorija proizvoda

Transport i logistika

  • Analiza ulazne i izlazne logistike
  • Isporuka na vreme 
  • Analiza opreme, goriva i ukupnog transporta
  • Troškovi skladištenja
  • Ciklus poručivanja i troškovi prevoza

Upravljanje prodajnim objektima

  • Efikasnost prodajnog objekta
  • Promotivne kampanje
  • Analiza potrošača
  • Predviđanje rasta i pada prodaje
  • Unapređenje prodaje

IT sektor i ljudski resursi

  • Upravljanje ljudskim resursima 
  • Planiranje radnih smena i plata
  • IT usluge i efikasnost resursa
  • Upravljanje podacima
  • Upravljanje IT opremom i licencama

Skladište i distribucija

  • Analiza ulaznih i izlaznih artikala
  • Troškovi skladištenja
  • Vreme potrebno za poručivanje robe i isporuku robe
  • Oštećena roba, otpis i povraćaj novca
  • "Out of stock" zalihe
  • Predviđanje prodaje

Isprobajte sami

Zanima vas kako funkcioniše u praksi? Isprobajte besplatno.

PRODAJA

Istraživanje potreba i želja potrošača je veoma bitno za razumevanje istih, odnosno spoznaje šta kupci traže, kupuju i razloga zašto koriste neke brendove, vrste usluga i proizvode. Postoji više načina da analizirate podatke o prodaji: od predstavika prodaje, po regiji, po proizvodu i sl.

Definišite svoje svoje prodajne ciljeve i predvidite rezultate prodaje.


Pomoću ove aplikacije možete:

  • Postaviti svoje ciljeve - KPI Dashboard
  • Detaljno analizirati prodaju i maržu
  • Kontrolisati budžet
  • Učiti na prethodnom iskustvu i na osnovu toga predvideti buduću prodaju

Analiza tržišnog udela

Pomoću ove aplikacije možete steći uvid u tržišni udeo po proizvodima i brendovima na različitim teritorijama. Pored toga, možete istražiti ko su vam glavni konkurenti i analizirati njihov način poslovanja.

Pomoću ove aplikacije možete:

  • Analizirati tržišni udeo vaše kompanije po proizvodima, kategorijama proizvoda i potkategorijama

  • Detaljno analizirati kategorije proizvoda u odnosu na konkurenciju

  • Analizirati ključne metrike, kao što su: atraktivnost pakovanja, kreativnost reklame, lojalnost i dodatnu vrednost

  • Predvideti kretanje prodaje ključnih proizvoda i brendova

  • Analizirati tržišta po teritorijama  i predvideti koja su će tržišta brzo rasti i gde vredi dodatno ulagati

Zalihe i raspoloživost proizvoda

U svakom trenutku i po svim kategorijama omogućite praćenje zaliha i dostupnost proizvoda (po prodajnim mestima, na skladištu ili „na putu“). Uspešno upravljajte procesom otklanjanja „uskih grla“, pronađite potencijalne izvore snabdevanja i uporedite svoje zalihe sa stvarnim podacima o prodaji.


Putem ove aplikacije možete dobiti:

  • Detaljnu analizu zaliha
  • Analizu distribucije
  • Vreme koje je potrebno za pokriće zaliha - "Days on hand"
  • Upravljanje zalihama - minimalne, optimalne i maksimalne zalihe
  • Uticaj niskog nivoa zaliha na poslovanje

Efikasnost poslovanja prodajnih mesta

Analiza ponašanja potrošača je ključna stavka za bolje razumevanje vaših klijenata i planiranje budućeg poslovanja. Ovo su neke tipične analize i izveštaji koje možete dobiti putem ove aplikacije:

  • Potencijalni doseg prodajnih mesta
  • Praćenje rezultata poslovanja prodajnih mesta
  • Udaljenost potrošača od prodajnog mesta
  • Analiza potencijalnih novih prodajnih mesta

Upravljanje maloprodajnom maržom


Sa ovom aplikacijom možete lako:

  • Analizirati marže po vrsti proizvoda, lokaciji i prodajnom mestu

  • Efekat smanjenja marže po proizvodu na poslovanje

  • Efekat povećanja marže po proizvodu na poslovanje


Analiza višekanalne maloprodaje

Uz pomoć ove aplikacije možete dobiti pregled prodaje putem svih kanala, tradicionalnih i digitalnih.

Bićete u mogućnosti da pratite prodaju po kanalima, analizirate prihod od prodaje, kako kupci kupuju po kanalima, demografsku analiza potrošača, istražite korelacije između različitih populacija i prodaje, kao i da vidite kako vremenski uslovi utiču na ponašanje kupaca.

Klijenti o nama

Pročitajte šta su naši klijenti rekli za nas.

Znamo da postoje podaci koji se mogu koristiti efikasnije. U našoj kompaniji detalji su zaista bitni. Kao na primer, loše vreme tokom vikenda...
Implementacijom Qlik Sense dobili smo alat koji nam omogućava da analiziramo naše poslovanje do najsitnijih detalja. Rešenje je dovoljno fleksibilno što nam omogućava da pratimo poslovanje po smenama...
Nekada je za grupisanje podataka na tako mnogo nivoa, koristeći ovaj tip detaljnog izveštaja, bilo potrebno minimum jedan dan. Sada to radimo za manje od 2 minuta...
Qlik BI alat nam je pomogao da pređemo sa reaktivne na proaktivnu analitiku, pa čak i na prediktivnu analitiku.

Kontaktirajte nas

Potrebne su Vam dodatne informacije?

Naš kontakt