Unified Commerce Day: Digitalna budućnost u maloprodaji i ugostiteljstvu
Adacta news center

Unified Commerce Day: Digitalna budućnost u maloprodaji i ugostiteljstvu

Maloprodajne kompanije se danas nalaze pred velikim izazovom kada je u pitanju fleksibilno i agilno poslovanje. Kontinuirane promene u zahtevima i očekivanjima kupaca, unapređenje lojalnosti postojećih kupaca, upravljanje internom komunikacijom u kompaniji, pronalažanje najboljih poslovnih rešenja koja su specijalno razvijena za određenu industriju – ovo su samo neki od izazova sa kojima se susreću kompanije u oblasti maloprodaje i ugostiteljstva. Ali, kako se uspešno nositi sa tim izazovima današnjice?

„Unified Commerce Day“ je naziv događaja koji je organizovan od strane kompanije Adacta i LS Retail u hotelu Radisson Collection Old Mill u Beogradu, dana 28. juna 2019. godine. Ovaj događaj je predstavljao idealnu priliku da saznate kako savremena poslovna rešenja mogu pomoći da unapredite svoje poslovanje u maloprodaji i ugostiteljstvu, a sve u cilju da budete u koraku sa najnovijim trendovima na tržištu. Demo aplikacije i primeri dobrih poslovnih praksi prestižnih srpskih kompanija bile su srž događaja.

U svetu brzih promena, sve kompanije su IT kompanije

Digitalna transformacija sve više dobija na značaju u sektoru maloprodaje kako kompanije uvod nove tehnologije da bi kupcima ponudile personalizovane ponude u svakom trenutku. Ova transformacija utiče na širok spektar poslovanja, od načina na koji kompanije koriste savremenu tehnologiju da bi unapredile potrošačko iskustvo u prodaji i načina na koji trgovci na malo komuniciraju sa kupcima, pa sve do pronalaženja prodajnog mesta na web pretraživaču i plaćanja robe bez čekanja u redu.

undefined

Aleksandar Totović - PTS Dynamics 365 - CEE MCE, Microsoft

Kroz predavanje „ Transformacija poslovanja u eri inteligentne maloprodaje i ugostiteljstva“, Aleksandar Totović - PTS Dynamics 365 - CEE MCE iz kompanije Microsoft, naglasio je da u današnjem svetu koji se brzo menja svaka kompanija je softverska kompanija i da ne postoji industrija koja nije pod uticajem digitalne transformacije.

Centralizovano poslovanje u maloprodaji uz pomoć LS Central softvera

Nakon teme o digitalnoj transformaciji, Katja Ocvirk – Regional Sales Manager Europe iz kompanije LS Retail, predstavila je posetiocima događaja koncept sveobuhvatnog poslovanja u maloprodaji, tzv. Unified Commerce, razloge zbog kojih je potrebno da trgovci na malo usvoje ovaj koncept poslovanja u svojim kompanijama i na koji način im ovaj koncept omogućava da prate celokupno potrošačko putovanje, od početka do kraja. Tokom prezentacija, Katja je istakla šest načina za transformisanje poslovanja u maloprodaji:

  • Iskustvo potrošača, kao centralni aspekt poslovanja,
  • Fleksibilnost u poslovanju, kao odgovor na zahtev kupca,
  • Unapređenje procesa za povraćaj robe, putem svih kanala,
  • Pružanje kupcima potpune vidljivosti,
  • Pružanje kupcima izvanrednog potrošačkog iskustva koje prevazilazi tradicionalnu maloprodaju,
  • Poznavanje svojih kupaca i personalizovana ponuda.

undefined

Katja Ocvirk – Regional Sales Manager Europe, LS Retail

"Najnovija istraživanja su pokazala da 89% trgovaca na malo veruje da će do 2020. godine mnoge kompanije biti fokusirane na kvalitet potrošačkog iskustva."

Šta nam donosi novo LS Central?

Danas zaista može biti teško da se pruži nezaboravno iskustvo kupcima, ali prema rečima Andreja Zajeca – Technical Sales Executive iz kompanije LS Retail, to može biti jednostavno uz LS Central poslovno rešenje.

LS Central je sveobuhvatni sistem koji omogućava trgovini na malo da ima kontrolu nad celokupnim poslovanjem. Svi podaci se prikupljaju na jednom centralnom mestu, tako da kompanije mogu lako da prate prodaju, zalihe i produktivnost poslovanja u svakom trenutku, na svim lokacijama, i to iz back office-a.

undefined

Andreja Zajeca – Technical Sales Executive, LS Retail

Na samoj prezentaciji, Andrej Zajec je koristio demo aplikaciju kako bi pokazao sve benefite i funkcionalnosti LS Central rešenja.

Zadovoljan kupac je najbolja moguća strategija kompanije

Kako je implementacija LS Retail rešenja u maloprodaji unapredila njihovo poslovanje, koje su glavne prednosti ovog poslovnog rešenja, kako su zaposleni i maloprodaji prihvatili novu tehnologiju u svakodnevnom poslovanju, koji su najveći izazovi u maloprodaji na tržištu Srbije i kako današnje kompanije vide buduće trendove u ovoj industriji – ovo su samo neke od tema o kojima se govorilo tokom panela koji je organizovan na kraju događaja.

undefined

Panel diskusija: Mirko Marković, Nikoleta Vučinić, Nemanja Čukić

Moderator panela je bio Mirko Marković – NAV Department Leader, Adacta Beograd. Kao panelisti, Nikoleta Vučinić – Izvršni direktor u kompaniji Keprom doo i Nemanja Čukić – Finansijski direktor u kompaniji Forma Ideale doo, govorili su o svom iskustvu u implementaciji LS Retail rešenja u maloprodajnom odeljenju.

Kontaktirajte nas

Potrebne su vam dodatne informacije?

Naš kontakt