Pristupite ozbiljno svom poslovanju uz Dynamics 365 Business Central
Adacta news center

Pristupite ozbiljno svom poslovanju uz Dynamics 365 Business Central

Ukoliko ste malo ili srednje preduzeće, postoji nekoliko znakova da ste možda prerasli postojeću tehnologiju.

Pogledajte listu u nastavku i razmislite da li se prepoznajete u nekom od sledećih problema sa kojim se danas suočavaju kompanije:

  • Ne postoji povezanost između sistema, podaci su uskladišteni i trošite previše vremena tražeći prave podatke.
  • Ne možete da se nosite sa većim obimom transakcija i zaliha.
  • Priprema izveštaja traje predugo, a postupak je previše složen.
  • Manuelni procesi su spori i zahtevaju višestruki unos istih podataka.
  • Pad produktivnosti zbog nepovezanosti sistema i potrebe za korišćenjem više aplikacija.
  • Zabrinutost za sigurnost u poslovanju vas sprečava da delujete brzo i da se povežete sa klijentima.

Vaša kompanja se možda suočava sa jednim od ovih izazova ili sa više njih. Niste sami: 54% kompanija ima probleme sa integracijom sistema i procesa, a 50% kompanija smatra da je izrada i sama struktura izveštaja previše složena. Ali, nije reč samo o vašim unutrašnjim izazovima, i vaši klijenti očekuju da se promenite: više od 90% klijenata je reklo da bi pre razmislili o prelasku kod neke druge kompanije, nego da posluju sa kompanijom koja koristi zastarelu tehnologiju.

To nikako ne treba da budete vi!

Vaša postojeća rešenja vas možda sputavaju

Ovi izazovi često proizilaze iz ograničenih alata i procesa koji ometaju vaš rast i sprečavaju vas da se povežete sa svojim klijentima i izgradite lojalnost. Obično su glavni krivci računovodstveni softveri i samostalni sistemi za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM). Kada prerastete ova delimična rešenja, vaši ljudi počinju da troše previše vremena i energije na upotrebu različitih aplikacija, pretragu informacija u različitim tablicama i upućivanje poziva drugim ljudima za podacima koji su vam potrebni.

Kao odgovor na ovo pitanje, Microsoft je lansirao Dynamics 365 Business Central. To je jedinstveno rešenje koje posluje u Cloud-u i koje bez poteškoća povezuje vaše ljude i poslovne procese, kako bi razmena podataka i izrada izveštaja bila jednostavnija.

Pomenuto rešenje uključuje skup osnovnih funkcija: upravljanje finansijama, upravljanje prodajom i uslugama, upravljanje projektima, upravljanje lancem snabdevanja, upravljanje operacijama, izveštajima i analitikom. Integracija između modula znači da svi vaši zaposleni mogu da pristupe svim informacijama koje su im potrebne u datom trenutku.

Razmotrimo nekoliko primera:

  • Kada vaš prodajni predstvnik promeni ponudu, promena u količini se odražava na brojčano stanje zaliha koji se koriste za prognoziranje i planiranje budućih zaliha.
  • Vaš prodajni predstavnik priprema ponudu i može proveriti stanje na zalihama.
  • Ceo proces, od ponude do priliva novca, podržan je jedinstvenim rešenjem – definišite prodajne partnere i klijente, pripremite ponudu, obradite porudžbinu i dostavite fakturu kako biste zaključili transakciju.

Rešenje je potpuno modulatno i možete izabrati samo one module koji su vam potrebni kao podrška u poslovanju. Možete početi sa jednim ili dva modula, pa polako dodavati ostale funkcionalnosti u skladu sa vašim potrebama.

Opipljive prednosti integrisanog rešenja

Microsoft Dynamics 365 Business Central pruža bezbroj pogodnosti za mala i srednja preduzeća:

  • Povežite svoje poslovanje. Integrisano rešenje otklanja silose, pa je razmena podataka između zaposlenih i poslovnih procesa jednostavna. Vaši podaci su dostupni na svim uređajima koje koristite, kako bi vaši zaposleni mogli da rade i pružaju bolju uslugu bez obzira na to gde se nalaze. Ako su im sve informacije na dohvatu ruke, mogu se fokusirati na klijenta, umesto na to kako da dođu do pravih podataka.
  • Povežite se sa klijentima. Potreban vam je sveobuhvatan pogled na klijenta (tzv. 360 view) kako biste videli i razumeli sve podatke koje ste prikupili tokom godina. Tek nakon što sagledate širu sliku, možete odlučiti na koji način pristupiti klijentu i ponuditi personalizovanu ponudu.
  • Poslujte bilo gde. Potpuna podrška putem mobilnih uređaja omogućava vašim zaposlenima da rade bilo gde, dostavljaju porudžbine sa terena, proveravaju stanje inventara i pružaju bolju korisničku uslugu.
  • Steknite bolje uvide. Svi podaci o poslovanju dostupni su svim zaposlenima koji donose odluke putem interaktivnih kontrolnih tabli (tzv. dashboards) i fleksibilnih ključnih pokazatelja uspešnosti (KPI-eva) koji su prilagođeni ulogama pojedinih korisnika.
  • Počnite brzo i prilagodite se prema potrebi. Možete izabrati module koji su vam trenutno potrebni, a zatim proširiti njihovu funkcionalnost putem PowerApps-a ili rešenja trećih strana koji se nude na AppSource-u. Kako se vaše potrebe menjaju i vaše poslovanje raste, proširite sistem bez potrebe za dodatnim hardverom ili promenama.
  • Zaštitite svoje poslovanje. Dynamics 365 Business Central osigurava naprednu bezbednost i radne procese koji su prilagođeni ulogama, kao i garantovano vreme neprekidnog rada i rezervne kopije podataka. Na ovaj način možete se fokusirati na poslovanje, a ne na brigu o servisima.
  • Preselite poslovanje u Cloud. Ključna prednost Microsoft Dynamics 365 Business Central rešenja je u tome što on posluje u Cloud-u. Iako zamena i migracija postojećih poslovnih sistema u Cloud može činiti kao veliki korak, koristi daleko nadmašuju rizike.

Naravno, preseljenje vodi do smanjenja troškova. Međutim, prilagodljivost i agilnost poslovanja su ključni faktori u toj odluci. Kompanija Gigaom Research navodi da 71% strateški važnih kupaca navodi prilagodljivost, troškove i agilnost poslovanja kao najvažnije pokretače za korišćenje Cloud usluga.

Poslovanje u Cloud-u više nije novina. 78% malih i srednjih preduzeća već koristi barem jedno infrastrukturno rešenje za poslovanje u Cloud-u, a 92% koristi barem jedno rešenje za poslovanje u oblaku. Cloud je prihvaćen i nastaviće da se koristi jer pruža dokazane i merljive pozitivne rezultate u poslovanju.

PRONAĐITE PARTNERA

Izbor Microsoft Dynamics 365 Business Central rešenja je dobra poslovna odluka, a Adacta je tu da vas vodi na svakom koraku. Stručnjaci smo za vođenje i premeštanje ERP sistema u Cloud poslovanje. Pomažemo malim i srednjim preduzećima da naprave korak ka digitalnoj transformaciji i nudimo naše dugogodišnje iskustvo i proverenu metodologiju koja vam je potrebna kada birate efikasno poslovno rešenje.

Adacta je razvila lokalizaciju za Srbiju, Sloveniju i Hrvatsku, što znači da je rešenje u potpunosti usklađeno sa lokalnim propisima i pravnim zahtevima. Zbog toga ne treba brinuti o usklađenosti, pa se možete usredsrediti na ono što je najvažnije: rast vašeg poslovanja.


Kontaktirajte nas

Potrebne su vam dodatne informacije?

Naš kontakt