Adacta Srbija
Adacta news center

Podignite Vašu korisničku uslugu na viši nivo: obezbedite klijentima podršku u realnom vremenu uz Live Assist

Webinar će se održati 2. marta 2018. godine od 11h, a vodiće ga Milan Maksić, CRM Operations Manager, Adacta Beograd.

Prijava

Na ovom webinaru biće predstavljeno prioritetno Microsoft omnichannel rešenje za Dynamics 365 - Live Assist, a imaćete priliku da se upoznate sa AI supported chatboats - virtuelnim agentima, koji će odgovarati na jednostavna pitanja i voditi klijente kroz proces prijave zahteva i tako značajno smanjiti angažovanje stvarnih agenta na prvoj liniji podrške. Kada komunikacija sa virtuelnim agentom postane složena, pravi agenti preuzimaju proces i nastavljaju komunikaciju putem chat-a, glasovnog ili video poziva. Takođe, agenti putem co-browse opcije mogu da remotely pomažu klijentima da završe online aktivnosti - bilo da pronalaze informacije, završavaju kupovinu ili popunjavaju web forme.

Pridružite nam na našem besplatnom, live demo vebinaru i pogledajte na koji način možete da koristite chatbot-ove i live in-apps, kako biste brže rešili probleme klijenata, povećali njihovu lojalnost i uživali sa njima u personalnim omni-channel putovanjima.

Webinar organizujemo u saradnji sa našim partnerima Microsoft-om i Cafex-om.

Kontaktirajte nas

Potrebne su vam dodatne informacije?

Naš kontakt