CRM ne mora biti skup izbor
Adacta news center

CRM ne mora biti skup izbor

Iako je digitalna transformacija danas buzzword, treba je shvatiti krajnje ozbiljno. Ponašanje potrošača se brzo menja i kompanije gube kontrolu nad procesom prodaje. Nekada je kupac dolazio u prodavnicu gde bi ga prodavac dočekao sa osmehom na licu, a ljubaznost prodavca je bila ključna u činu kupovine.

Više ne. Trendovi su se danas promenili.

Danas 57% potrošača donosi odluku o kupovini proizvoda pre nego što stupi u kontakt sa prodavcem. Ovo ujedno znači da se smanjuju mogućnosti da utičemo na odluke kupaca. Međutim, ovo nije jedina promena koja se dešava oko nas.

Potražite modularno Cloud rešenje koje je prilagođeno mobilnim uređajima

Digitalna transformacija danas predstavlja način da se odgovori na promene u trendovima i stavovima potrošača. Digitalna transformacija se odnosi na poslovne strategije koje uključuju korišćenje tehnologije kako bi se poboljšala agilnost, efikasnost i optimizacija poslovnih procesa. U svakom slučaju, značajan deo digitalne transformacije je orijentisanost ka kupcima.

Ne zaboravite prvo pravilo poslovanja: „Kupac je uvek u pravu.“

Kompanije su sve više svesne činjenice da su kupci više nego ikada dobro informisani, da razgovaraju o proizvodima i kompanijama na internetu i da očekuju da mogu da vas kontaktiraju putem raznih kanala. To može biti e-mail, web sajt, društvene mreže ili telefon.

Kako biste odgovorili na ove zahteve, potrebno vam je rešenje zasnovano na tehnologiji.

CRM sistem je idealno rešenje za ove potrebe i preporučujem korisnicima da pogledaju rešenja koja su:

  • Zasnovana na Cloud tehnologiji: Izbor rešenja koja su zasnovana na Cloud tehnologiji ima nekoliko prednosti. Plaćate samo ono što koristite i ne morate se baviti dodatnim izazovima kao što su troškovi podrške i održavanja.
  • Prilagođena mobilnim uređajima: Svet postaje mobilan i više od polovine svetskog internet saobraćaja odvija se na mobilnim uređajima. Vaši klijenti danas očekuju isti nivo kvaliteta usluge na svom smart telefonu, kao što je dobijaju regularno putem vašeg web sajta. Sa druge strane, rešenja koja su prilagođena mobilnim uređajima pružaju vašim zaposlenima da reaguju odmah na zahteve i imaju potpunu kontrolu, čak i kad su u pokretu.
  • Modularna: CRM sistemi su nekada bili na lošem glasu zbog visokih troškova implementacije i smatralo se da su rešenja za velike kompanije. Ne više. Rešenja postaju sve više modularna i kompanije mogu da biraju module u skladu sa svojim rastom i potrebama.
  • Prilagodljivo: Potražite rešenja koja se lako prilagođavaju. Vaši procesi će se promeniti. Kako biste ih optimizovali, potrebno vam je rešenje koje odgovara vašim poslovnim potrebama. Međutim, važna stavka u svemu ovom je partner koji je agilan i koji je sposoban da brzo reaguje na zahteve.

undefined

Fokusirajte se na određeni scenario

Hajde da pogledamo kako ovo izgleda u praksi.

Društvene mreže su danas bitan deo savremenog odnosa sa kupcima. Naši klijenti sada traže rešenja koja ne služe samo za praćenje društvenih mreža. Kompanijama je potrebno da znaju mnogo više od onoga što se o njima govori. U našim rešenjima postoje alati koji omogućavaju slušanje tržišta i automatizovanu analizu segmenata. Na taj način ne samo da znate da se o vama razgovara, već možete videti i stavove svojih kupaca.

Društvene mreže su danas velika prilika za konkurentnost na tržištu. Klijenti vaših konkurenata mogu izraziti nezadovoljstvo na Twitter-u, a vi već za nekoliko minuta možete biti spremni sa personalizovanom ponudom.

U pogledu modularnosti, sarađivali smo sa klijentom koji je uveo CRM rešenje za samo jedan poslovni proces – polise osiguranja. Klijent je želeo da osigura informisanost kupaca o isteku polise, kao i da primaju obaveštenja o plaćanjima koja su istekla iz valute. Rešenje je imalo ograničen budžet i završeno je za samo nekoliko meseci. Rešenje se pokazalo uspešnim, a klijent razmatra nove procese koje bi mogao unaprediti.

„Još jedan primer koji stavlja fokus na specifični scenario klijenata, a koji je podržan CRM rešenjem je Metro Bank. Tokom proteklih pet godina banka je povećala svoju bazu klijenta za nekoliko stotina hiljada. Na koji način? Putem optimizacije procesa za otvaranje bankovih računa, tako da je za ceo proces potrebno samo pet minuta."

Potražite pouzdane partnere koji vam mogu pružiti prilagođena rešenja

Naravno, ovakvi projekti zahtevaju prilagođavanja koja daleko nadmašuju osnovne funkcionalnosti odmah spremne za korišćenje. Adacta nudi niz specifičnih industrijskih rešenja. Ova rešenja su rezultat višedecenijskog iskustva u pojedinim industijama koja imaju za cilj da našim klijentima pruži rešenje u skladu sa njihovim potrebama. Verujem da je veoma važno da vaš partner razume industiju u kojoj radite, zato što postoje specifični zakonski zahtevi, odnosi sa klijentima, jedinstveni procesi i sl.

Međutim, uspešan CRM projekat podrazumeva više od toga.

„Preporučujem kompanijama da za početak analiziraju svoje poslovne procese i dobro razmisle gde žele da budu nakon završenog projekta. Na taj način mogu da zamisle jaz koji je potrebno da premoste i osmisle nacrte za budućnost. U svakom slučaju, analiza je zaista temelj svakog projekta i uspeh nije moguće postići bez čvrstih temelja.“

Još jedan savet za kompanije koje biraju partnera za implementaciju: pored sagledavanja njihovih kompetencija i referenci potražite rešenja koja podržavaju različiti partneri na vašem lokalnom području. Na taj način nećete biti vezani samo za jednog partnera i imaćete opciju da se povežete sa nekim drugim.

Kontaktirajte nas

Potrebne su vam dodatne informacije?

Naš kontakt