CRM - News center - Adacta
Adacta news center
Kontakt centri nemaju probleme? Nažalost, realnost je drugačija!

Na samom početku, želela bih da prokomentarišem to što današnje kompanije koriste izraz „izazov“ umesto „problem“. Suočavamo se sa izazovima – slažem se, zvuči mnogo „lakše“ za naše uši. Suočavanje sa izazovima podrazumeva zadatak koji želimo i možemo da savladamo. Ipak, kada u tom procesu naiđemo na prepreku, ona se pojavljuje u obliku problema koji je potrebno rešiti. Razmotrimo neke od problema sa kojima se suočavaju kontakt centri u mnogim kompanijama.

Saznajte više >>
Informacije o poslovanju kompanije Adacta tokom opasnosti od zaraze COVID-19 (korona) virusom

Širenje infekcije COVID-19 (korona) virusa je sve brže u mnogim zemljama širom sveta. U ovom trenutku je najvažnije obuzdati epidemiju i zaštititi ljudske živote.

Saznajte više >>
RAD NA DALJINU - Sarađujte efikasno uz Microsoft Teams!

Microsoft Teams predstavlja sveobuhvatno rešenje za organizovanje online sastanaka koje objedinjuje osobe, razgovore i sadržaj. Zajedno sa aplikacijama koje su neophodne timovima da lakše sarađuju, Microsoft Teams omogućava korisnicima da ostvare značajne uštede u vremenu i samim tim da se bolje fokusiraju i postignu više u svom radu.

Saznajte više >>
Adacta je nagrađena prestižnim priznanjem - Microsoft Country Partner of the Year za 2019.

Ove godine, Adacta Group je dobila nagradu - 2019 Microsoft Country Partner of the Year za Sloveniju! Nagrada je zvanično uručena na Microsoft Inspire konferenciji u Las Vegasu.

Saznajte više >>
CRM ne mora biti skup izbor

Iako je digitalna transformacija danas buzzword, treba je shvatiti krajnje ozbiljno. Ponašanje potrošača se brzo menja i kompanije gube kontrolu nad procesom prodaje. Nekada je kupac dolazio u prodavnicu gde bi ga prodavac dočekao sa osmehom na licu, a ljubaznost prodavca je bila ključna u činu kupovine.

Saznajte više >>
Priča o chatbot-ovima: Kako mogu da Vam pomognem?

Chatbot-ovi su ovde. Simpatični mali roboti koje viđamo na našim uređajima kada surfujemo internetom i koristimo različite aplikacije. Korisničko iskustvo sa chatbot-ovima se značajno razlikuje, a kako je ovo veoma popularna tehnologija koju klijenti vole da vide u akciji, pozabavićemo se pitanjima koja bi svaka firma trebalo da uzme u obzir prilikom odlučivanja o korišćenju bota.

Saznajte više >>
Adacta Beograd proslavila 15 godina uspešnog poslovanja

Povodom 15 godina uspešnog poslovanja kompanija Adacta Beograd organizovala je Adacta Day u hotelu Hilton Beograd, gde je okupila više od 130 postojećih poslovnih partnera i potencijalnih klijenata iz raznih sfera poslovanja. Na ovom događaju akcenat je bio na predstavljanju najnovijih trendova iz ERP, CRM i BI sveta, kao i naprednog alata za HR i Talent management, gde je ekskluzivno predstavljeno partnerstvo sa svetski poznatom kompanijom u ovoj oblasti Cornerstone OnDemandom.

Saznajte više >>
Adacta podržala SAM After Holiday Cocktail

Ove godine Adacta je bila glavni sponzor After Holiday Cocktail-a, događaja koji tradiocionalno organizuje Srpska asocijacija menadžera (SAM). Više od 150 članova SAM-a sinoć se okupilo u velikoj bašti hotela Crowne Plaza, a goste je u ime Adacte pozdravio Ivan Đolić, direktor prodaje.

Saznajte više >>
Adacta Day - 20. septembar 2018. - Hotel Hilton, Beograd

Ove godine Adacta Beograd slavi 15 godina postojanja, a na Adacta Day-u očekujemo oko 150 učesnika, prvenstveno Adactinih postojećih i potencijalnih klijenata i partnera koji dolaze iz raznih industrija.

Saznajte više >>
[Webinar, Thu, April 19 ] : Modern business analytics for banking: Optimize risk, understand customer behaviour and maximize profit

Join our free webinar and see Qlik's Visual Analytic platform that is used by thousands of companies in the financial supply chain – retail banks, brokers, wealth managers, investment banks, central banks and regulators.

Saznajte više >>

Kontaktirajte nas

Potrebne su vam dodatne informacije?

Naš kontakt