Adacta Srbija
Adacta news center

Adacta u partnerstvu sa CafeX-om nudi Live Assist, prioritetno i sveobuhvatno Microsoft rešenje za Dynamics 365

Iskustvo klijenta je danas ključni konkurencijski diferencijal i važnost efikasne korisničke usluge je u središtu današnjeg poslovanja. Sve moderne kompanije suočavaju se sa ovim izazovom - kako isporučiti pravo iskustvo, pravom korisniku u pravo vreme. CafeX’s Live Assist for Dynamics 365 je moderno i dokazano sveobuhvatno rešenje koje pomaže u isporučivanju izuzetne usluge klijentu. Kao prioritetno Microsoft rešenje za Dynamics 365, Live Assist vam pomaže da rešite probleme korisnika što brže, na taj način povećavajući njihovu lojalnost i oduševljavajući ih putovanjem kroz personalizovane sveobuhvatne kanale.

Šta je Live Assist for Dynamics 365?

CafeX’s Live Assist for Dynamics 365 je prioritetno Microsoft-ovo sveobuhvatno rešenje za Dynamics 365, koje obuhvata chat (ćaskanje), zajedničku pretragu i integraciju i glasovnu i video korisničku podršku na desktop ili mobilnim uređajima. Live Assist ugrađuje podršku u realnom vremenu u mobilne aplikacije i web sajtove, kako bi rešili probleme klijenata što brže. Agenti u call centru sada mogu da pišu, ćaskaju, zajedno pretražuju i rade na daljinu na pretraživaču, kao i da eskaliraju u face-to-face video pozivima sa klijentima, kojima je potrebna bilo kakva pomoć, pre ili posle kupovine.

Kako radi CafeX’s Live Assist for Dynamics 365 - pogledajte video.

Live Assist - Jedna integrisana platforma za online asistenciju klijentima

"Efikasna usluga klijentima znači pružiti pravo iskustvo usluge odgovarajućem korisniku u pravo vreme. Međutim, pošto novi kanali komunikacije i dodirne tačke postaju dostupni, ekosistem tehnoloških servisa je s vremenom postao složeniji. Vidimo da je našim korisnicima koji koriste Dinamics 365 rešenja potreban jednostavniji, moderniji i automatizovani korisnički interfejs zasnovan na zadacima (tasks), kao što je onaj koji nudi Live Assist. Umesto da se bore sa tehnologijom i alatima, agenti sa savremenim alatima za pomoć uživo imaju više vremena da se fokusiraju na probleme kupca i da pružaju diferenciranu uslugu. "

Blaž Strle, Director of CRM Department, Adacta

O CafeX-u

CafeX olakšava kompanijama da podržavaju angažovanje u realnom vremenu, unutar web i mobilnih aplikacija. Nagrađivan od strane mnogih globalnih kompanija, saradnički CafeX softver povećava zadovoljstvo korisnika i produktivnost zaposenih.

https://www.cafex.com/en/ | info@adacta.rs

O Adacti

Adacta je vodeći Microsoft Dynamics Partner u jadranskom regionu i vodeći provajder softverskih rešenja za osiguravajuće kuće u centralnoj i istočnoj Evropi. Specijalizovana na polju Microsoft Dynamics tehnologija, Adacta razvija i primenjuje rešenja koja pomažu kompanijama raznih industrija, da uđu na tržište što brže i da postužu kontinuirani razvoj.

Adacta je dobitnik mnogih nagrada i član mnogih prestižnih klubova - President’s Club for Microsoft Dynamics 2011. i 2016, Microsoft’s Country Partner of the Year, Gold ERP and Gold CRM Microsoft Partner, Elite Qlik Partner and Solution Provider.  

http://www.adacta-group.com | info@adacta.rs


Kontaktirajte nas

Potrebne su vam dodatne informacije?

Naš kontakt