Adacta Srbija

Trio Motors

Veća produktivnosti i bolje performanse u Cloudu za samo 5 dana

Izazovi sa kojima se suočava Trio Motors nisu toliko različiti od onih koje imaju velike firme - poboljšanje poslovnog procesa i korisničkih usluga su glavni prioriteti za sve moderne kompanije. Ipak, za manje kompanije poslovni softver zasnovan na oblaku može biti presudan faktor, jer su one sada dobile mogućnost da pristupe savremenom rešenju, po pristupačnoj ceni i sa veoma kratkim periodom implementacije.

www.triomotors.rs

"Ovo je sjajan primer kako manja preduzeća mogu da imaju višestruke koristi od savremenog Dynamics 365 CRM rešenja zasnovanog na oblaku - mnoge out-of-the-box funkcionalnosti, mobilna podrška, poznati Microsoft interfejs, mesečna pretplata za softver i brza i jednostavna primena, samo su neke od prednosti Dynamics 365 rešenja"

- Milan Maksić, CRM konsultant, Adacta Beograd
"Pošto smo mala kompanija, nismo mogli efikasno da upravljamo sve većim brojem zahteva kupaca i postali smo svesni da naš prodajni proces i naša usluga moraju i mogu biti mnogo efikasniji i bolji. Sa usvajanjem savremenog rešenja Dynamics 365 sada možemo bolje da vidimo koje procese treba da optimizujemo i kako možemo još više da iskoristimo rešenje i naše poslovanje učinimo što efikasnijim, a klijente što zadovoljnijim i lojalnijim"

- Živko Marković, vlasnik i direktor Trio Motorsa

Mala kompanija sa velikim izazovima

Kompanija Trio Motors prodaje rezervne delove i alate i nudi mehaničarske, dijagnostičke i električarske usluge vlasnicima japanskih i korejskih vozila. Cilj kompanije je da ponudi kompletnu uslugu klijentima na jednom mestu. Pre uvođenja automatizacije prodaje (CRM) i alata produktivnosti (Office 365) kompanija nije koristila centralizovani sistem za upravljanje kontaktima, a nove ponude i upite su pripremali svaki put iznova i lokalno ih smeštali na personalizovane računare.

Niska početna investicija i brza implementacija - dve izuzetne prednosti Dynamics 365 CRM rešenja zasnovanih na oblaku

Predstavnici Trio Motorsa su se odlučili za Dynamics 365 CRM rešenje, nakon što je ono postalo lako dostupno zbog izmenjenog načina licenciranja i mesečne pretplate. Pored toga, CRM rešenja zasnovana na oblaku omogućavaju brzu implementaciju, bez značajnih početnih investicija, dok automatska nadogradnja obezbeđuje manje troškove održavanja što je važan, ako ne i odlučujući faktor za male kompanije, koje traže novo poslovno rešenje. Adactinom timu stručnjaka je trebalo samo 5 dana da implementira CRM rešenje i da ono počne da se koristi u Trio Motorsu. Intenzivne radionice sa zaposlenima organizovane su tako da olakšaju brzo usvajanje CRM-a unutar kompanije. Posle ove kratke i brze implementacije, Trio Motors je dobio centralizovani sistem za upravljanje kontaktima, kao i vođeni i automatizovani proces prodaje, sa fokusom na jasno definisane korake tokom celog prodajnog ciklusa. Pošto je katalog proizvoda unutar rešenja, predstavnici prodaje sada mogu brzo da pripremaju ponude i da ih šalju klijentima u okviru CRM-a. Pored svega toga, savremeni mobilni korisnički interfejs omogućava zaposlenima da koriste aplikaciju CRM sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme. Na taj način štedi se vreme, obezbeđuje fleksibilnost i dobija se mogućnost za blagovremeno odgovaranje na sve zahteve klijenata i preko tableta ili mobilnih telefona. Novi leadovi, prodajne prilike i sve aktivnosti sa kontaktima prate se i unose u sistem na licu mesta. Prodajni tim ima mogućnost da brzo reaguje i da jasno sagleda nove prodajne mogućnosti.

Office 365 poboljšava saradnju i transparentnost

Velika pogodnost u radu sa Microsoft Dynamics 365 CRM rešenjem je jednostavna integracija sa Office 365 alatima zasnovanim na oblaku, što dovodi do poboljšanja saradnje i obezbeđivanja održive mobilnosti. Pored već poznatih Office aplikacija (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), OneDrive i SharePoint omogućavaju deljenje sadržaja i dostupnost svim zaposlenima. Više osoba može da radi na dokumentu u realnom vremenu, a ova vrsta saradnje eliminiše greške i štedi vreme. Microsoft Exchange Online - usluga e-pošte u oblaku nudi pristup e-pošti na računarima, webu i mobilnim uređajima i pruža zaposlenima pristup e-pošti, kalendaru i kontaktima, sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme.

Dynamics 365 CRM i Office 365 – savršeni spoj za malu kompaniju

Sa Dynamics 365 CRM i Office 365 Trio Motors je modernizovao i digitalizovao svoj posao. Kvalitet podataka, transparentnost i saradnja zaposlenih značajno su se poboljšali, bez ugrožavanja sigurnosti ili privatnosti. Pošto su oba rešenja zasnovana na oblaku, Trio Motors je smanjio teret za IT i troškove održavanja, što je velika prednost za male kompanije i trenutno radi na proširenju korišćenja funkcionalnosti Dynamics 365.

Rešenje:
CRM

Proizvod:
Dynamics 365

Industrija:
Retail
Automotive & Components


Zemlja:
Serbia