Adacta Srbija

Axa Osiguranje

AdInsure CRM implementacija u AXA Osiguranju

Adacta je uspešno implementirala AdInsure.CRM rešenje i omogućila automatizaciju prodaje, upravljanje potencijalnim klijentima, kao i upravljanje prodajnim timom na tržištu Srbije.

Osiguravajuća kompanija AXA Group je globalni lider u oblasti osiguranja i upravljanja sredstvima, sa 161.000 zaposlenih i 103 miliona klijenata u 59 zemalja širom sveta.

Adacta je u ovoj globalnoj kompaniji uspešno implementirala AdInsure.CRM rešenje i omogućila automatizaciju prodaje, upravljanje potencijalnim klijentima, kao i upravljanje prodajnim timom na tržištu Srbije. AdInsure.CRM efikasno usmerava prodajne aktivnosti uz pomoć podrške standardizovanih prodajnih procesa, automatizovanih aktivnosti, kao i pristupom svim relevantnim podacima klijenata.

Odeljenje marketinga i prodaje uz pomoć ovog rešenja dobija lako pristupanje svim relevantnim podacima potencijalnih klijenata, kao i njihovu segmentaciju i distribuciju. Potencijalni klijenti su selektivno dodeljeni osiguravajućim agentima sa visokim prodajnim potencijalom. AdInsure.CRM omogućava efikasno upravljanje prodajnim timom uz pomoć jasno definisanih ciljeva, dodeljivanja zadataka, kao i merenja rezultata operativnog tima na svim nivoima prodaje. Dnevni i nedeljni izveštaji obezbeđuju menadžerima prodaje sve neophodne informacije kako bi njihove reakcije bile pravovremene i tačne.

Prednosti koje agenti osiguranja ostvaruju uz pomoć specijalizovanog AdInsure.CRM rešenja:

  • Objedinjeni 360° pogled na postojećeg klijenta sa svim podacima životnog i neživotnog osiguranja baziran na definisanim korisničkim pravilima i pravima;
  • Pristup celokupnoj istoriji komunikacije na jednom ekranu;
  • Alat za upravljanj dnevnim aktivnostima - personalizovana digitalna agenda.

www.axa.rs

 

Rešenje:
CRM

Proizvod:
AdInsure.CRM

Industrija:
Insurance

Veličina organizacije:
SMB

Zemlja:
Serbia